European Voluntary Service

This is Pekarna's blog for EVS volunteers. Pekarna is a sending and hosting/receiving organisation for EVS volunteers and their volunteers (send and hosted ones) will keep you up to date about their work.

Evropska prostovoljska služba

Pekarna Magdalenske mreže Maribor te vabi, da se tudi ti pridružiš množici prostovljcev/-k Evropske prostovoljne službe (EVS) in odpotuješ v organizacijo po svoji izbiri v drugo državo EU. Smo pošiljajoča in gostiteljska organizacija EVS, ki mladim od 17. in do 30. leta za obdobje največ enega leta uredi vse podrobnosti za brezskrbno in povsem brezplačno delovanje v tujini.
Evropska prostovoljna služba je del programa ERASMUS + Mladi v akciji.

Za bolj podrobne informacije nas lahko kontaktiraš na: evs@pekarna.org



Thursday 16 October 2014

EVS avantura Vol. 3 - Urška Ženko!


EVS avantura Vol. 3
Ker me Nataša (koordinatorica) in moja vest že zelo priganjata za novi blog (čeprav se mi zdi, da sem komajda napisala prejšnjega), se tokrat javljam iz srca Baščaršije v Sarajevu, ki je moje že drugo Rotor popotovanje. Poleti sem bila 12 dni na road tripu po Srbiji in Bolgariji, ker smo v Plovdivu postavili razstavo Black Sea Calling. Takoj po vrnitvi smo začeli intenzivno delati na projektu Future Heritage Collection, v okviru katerega v teh dneh izbiramo predmete, katere ljudje pojmujejo kot del naše bodoče dediščine. Drugi del projekta, ki bo razstava predmetov in njihovih fotografij na plakatih, se bo odvijal v okviru MESS festivala v oktobru. Prihodnjo soboto imamo v okviru festivala steirische herbst otvoritev naše nove razstave z naslovom Teritoriji. V oktobru pa načrtujem, da začnem spet spati, jesti, dihati in pridobiti nazaj skoraj že pozabljeni pojem prostega časa. Trenutno obiskujem tudi intenzivni tečaj nemščine, ki ga imam štirikrat na teden po 2 šolski uri. Tečaj se izvaja v zelo mali skupini in je zato super, vendar pa moramo precej delati tudi doma in ob garanju v Rotorju je trenutno moje življenje delo-učenje-učenje-delo. Branje nemških romanov je napredovalo na 7 minut na stran, s čimer sem že kar mičkeno zadovoljna. V začetku septembra sem se tudi že četrtič selila. Zdaj imam končno prvič v življenju stanovanje samo zase. In to ne kakršnokoli, ampak neverjetno srčkano in prostorno, prenovljeno, z ogromno sobo z nekaj zelo izbranimi starimi in starinskimi kosi pohištva. Stanovati sam je tak užitek, da sem kar nehala vabiti ljudi na obisk (na veliko smolo se zdaj vabijo kar sami). Še vedno sem v istem bezirku kot prej – 10 minut do službe, 15 minut do tečaja (oziroma od tečaja, ker grem tja kar naravnosti iz Rotorja) in 2 minuti do moje najbližje prijateljice. Mesto je lahko res neverjetno majhno.  Ker nisem prepričana koliko blogov bom do konca leta še napisala, lahko malo strnem občutke glede Evsja na podlagi svojih in veliko tujih izkušenj. Zelo veliko ali recimo raje preveč projektov je en sam velik dolgčas in zapravljanje evropskega denarja in energije in časa mladih ljudi. Nekaj projektov je zanimivih in zabavnih in omogoča mladim uresničiti lastne ideje. Eni pa so bolj podobni redni zaposlitvi. Čeprav to ni ravno skladno z idejo, kaj naj bi Evs bil, sem kar vesela, da sem sama pristala v enem od takih. Z obveznostmi in odgovornostmi, veliko samostojnega dela, predvsem pa občutkom, da bom iz tega pridobila kar največ delovnih in življenjskih izkušenj, znanja in poznanstev.

Urška Ženko

No comments:

Post a Comment